سیاست مدار شدن؟؟؟
 
ایران اسلامی

 

کشیشی یک پسرنوجوان داشت و کم کم وقتش رسیده بود که فکری در مورد شغل آینده اش بکند . پسرهم مثل تقریبا بقیه هم سن و سالانش واقعا نمی دانست که چه چیزی از زندگی میخواهد و ظاهرا خیلی هم این موضوع برایش اهمیت نداشت . یک روز که پسر به مدرسه رفته بود ، پسرش تصمیم گرفت آزمایشی برای او ترتیب دهد ... به اتاق پسرش رفت و سه چیز را روی میزاو قرارداد :

 

یک کتاب مقدس

یک سکه طلا

و یک بطری مشروب

کشیش پیش خود گفت : من پشت در پنهان میشوم تا پسرم از مدرسه برگردد و به اتاقش بیاید . آنگاه خواهم دید کدامیک از این سه چیز رااز روی میزبر میدارد . اگر کتاب مقدس را بردارد معنیش این است که مثل خودم کشیش میشود که این خیلی عالیست . اگر سکه را بردارد یعنی به دنبال کسب و کار خواهد رفت که این هم بد نیست . اما اگر بطری مشروب را بردارد یعنی آدم دائم خمر و به در نخوری خواهد شد که جای شرمساری دارد . مدتی نگذشت که پسر از مدرسه برگشت . د رحالی که سوت میزد و کاپشن و کفشش را به گوشه ای پرت کرد و یک راست راهی اتاقش شد . کیفش را روی تخت انداخت و در حالی که می خواست از اتاق خارج شود چشمش به اشیای روی میز افتاد . با کنجکاوی به میز نزدیک شد و آنها را از نظر گذراند . کاری که نهایتا کرد این بود که کتاب مقدس را برداشت و آن را زیر بغل زد . سکه طلا را توی جیبش انداخت و در بطری مشروب را باز کرد و یک جرعه بزرگ از ان خورد ...

کشیش که از پشت در ناظراین ماجرا بود زیر لب گفت : خدای من ! چه فاجعه ی بزرگی ! پسرم سیاستمدار خواهد شد !!!


نظرات شما عزیزان:

bidbux
ساعت22:20---3 مرداد 1392
سلام
دوست داری اینترنت برات یه منبع درآمد کلان باشه؟! میزان درآمدت در ماه میتونه تا چندین میلیون تومن باشه و فقط و فقط به پشتکار خودت بستگی داره. وقت زیادی هم ازت نمیگیره... به هیچ سرمایه اولیه ای هم نیاز نداری... بنابراین توصیه میکنم حتما امتحان کنی و مطمئن باش که ضرر نمیکنی. برای اطلاعات تکمیلی به آدرس زیر بیا...
http://bid.loxblog.com




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 10 بعد از ظهر
امیروووو

درباره وبلاگ


وبلاگی برای یاداشت های من و انچه من به آن علاقه مند هستم.خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!