حرف من1:قدس
 
ایران اسلامی

 بسم الله

میخواستم به عنوان اولین یادداشتم یک مطلب بلند بالا بنویسم و از کار و اهداف راهپیمایی تعریف کنم و از مردم تشکر اما کمی که فکر کردم دیدم واقعیت کوتاه و واضحه:بخوانید:

کوتاه مینویسم که این اومدن مردم تو خیابون ها از حمله نظامی به امریکا(شیطان)،انگلیس(ملعون)واسرائیل(توله سگ هار) بدتره براشون

چرا؟ساده است،اینا سالانه چندین برابر بودجه کل ایران خرج میکنن که با جنگ نرم و فشار فرهنگی نوع نگرش و شعور مردم ایران رو تغییر بدن وبلاخره بعد سی سال فشار و زحمت کشیدن در راه منحرف کردن قدرتمندترین دشمنشون و حزب خدا یه نتیجه ای میخوان ببینن اما...

اما هیچ خبر قابل توجهی بعد سی سال نیست بلکه نفوذ ایران بیشترم شده.مردم یه تغییراتی داشتن ولی اولو اخرش بازم تو خیابون دارن به اینا فحش میدن

خداروشکر میکنم که مردم حالا چه با شور،چه با شعور چه به هر دلیل دیگه ای میریزن تو خیابون و تو صحنه میان که انشاال.. بیروزی با ماست

واقعا از دیدن این همه مردم تو خیابونا روحم شاد شد.درود بر مردم ایران اسلامی

1:امیرووو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, :: 2 بعد از ظهر
امیروووو

درباره وبلاگ


وبلاگی برای یاداشت های من و انچه من به آن علاقه مند هستم.خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!